занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань SMM менеджером!
На курсі ви навчитеся просувати проекти комерційних і некомерційних організацій, малого та середнього бізнесів в соціальних мережах. На курсі SMM розглядається створення комунікаційної стратегії, контент-плану, лендінг-сторінок, налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах. Студенти навчаться працювати з аудиторією і позиціонувати особистий бренд.
Цілі курсу
- Розглянути особливості SMM і можливості, які він надає бізнесу
- Навчитися просувати бренди з нуля
- Вивчити особливості ведення рекламних кампаній
- Освоїти мистецтво створення контенту і візуалу
Вивчаємо такі технології
-
Facebook
-
Telegram
-
Instagram
Програма курсу
Social Media Marketing

-
Вступ до маркетингу
- Знайомство та план курсу
- Що таке Інтернет маркетинг (ІМ)
- Стратегічний маркетинг
- Інструменти аналітики
- Цільова аудиторія
-
Контент-маркетинг
- Рубрикація контенту
- Копірайтінг
- Контент планування
- Візуал
- Фото і відео
-
Налаштування соціальних мереж
Facebook. Створення та наповнення
Facebook. Розбір налаштувань сторінки
Facebook. Підключення Whatsapp, Instagram, плагіни на сайті
Facebook creator studio
Instagram. Створення та наповнення
Instagram. Розбір налаштувань сторінки
Reels, Shoping tag
Instagram просування акаунту
Просування Telegram-каналу
Створення чат бота
TikTok
-
Таргетована реклама
- Facebook. Інструменти для бізнесу
- Facebook. Створення рекламного кабінету
- Налаштування рекламного кабінету
- Створення аудиторій
- Цілі реклами
- Динамічні креативи
- Карусель
- Ліди
- Повідомлення
- Трафік
- CRM
-
PR и просування
- Піар, модерація контенту
- Піар, робота з блогерами / медіа
- Піар, особистий бренд
-
SMM-стратегія, життя після курсу
В кінці курсу виконується дипломний проект.
Бонуси курсу
Додайте навички в резюме
-
Створення комунікаційної стратегії
-
Створення контент-плану та ситуативного контенту
-
Створення віжуалів, постановка ТЗ дизайнерам та фотографам
-
Створення та налаштування рекламного кабінету та бізнес-менеджера Facebook ads
-
Ведення рекламної кампанії у Facebook та Instagram
-
Аналітика рекламного кабінету
-
Створення, налаштування, наповнення та ведення Telegram-каналу
-
Позиціювання та ведення особистого бренду
-
Робота з лідерами думок
Як проходить навчання
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 17 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Social Media Marketing?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більше
- Рекомендується 200 Гб SSD і більше
*Допустимі аналоги від AMD
-
Теорія або практика? Чому приділяється більше часу на заняттях?
Метою більшості курсів нашої Школи є можливість подальшого працевлаштування наших Студентів та Випускників. Тому ми робимо упор на опрацювання та вивчення практичних кейсів, найбільш актуальних на даний момент у роботі тієї чи іншої спеціальності IT-сфери. Безумовно, ми відводимо час на наших заняттях і на вивчення важливої теоретичної бази, яка також необхідна будь-якому фахівцеві. Але зазвичай у процентному співвідношенні теорії приділяється близько 30% часу заняття і 70% — практиці.
-
Як мені визначитися з курсом? Що зараз найбільш затребуване?
Слід зазначити, що кожен напрямок, який ви могли б вивчити у нашій Школі, є, практично, ідентичним за затребуваністю. При виборі напрямку дуже важливо враховувати те, чим би вам хотілося займатися у майбутньому. Те, до чого ви більше схиляєтеся і що вам більше подобається у повсякденному житті. Аж до того, які предмети вам краще давалися, коли ви навчалися у школі.
Щоб допомогти вам з вибором напрямку, ми склали спеціальний профорієнтаційний тест.
Для того, щоб визначитися з напрямком і задати всі ваші запитання, ви можете записатися на безкоштовну консультацію, і протягом короткого часу з вами зв'яжеться один з наших адміністраторів і зможе детально про все розповісти.
-
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Чи зможу я влаштуватися на роботу після проходження курсів?
Програма наших курсів, які орієнтовані на працевлаштування, побудована таким чином, що Студент, проходячи кожен її пункт, виконуючи всі домашні завдання і дотримуючись всіх порад Викладача, може розраховувати на подальше працевлаштування і відповідати існуючим вакансіях на фахівця початкового рівня в області обраного курсу. Вкрай важливо пам'ятати про те, що не дотримуючись вищевказаних принципів, досягти необхідного результату по завершенні курсу, швидше за все, буде неможливо. Саме тому ми не можемо заздалегідь вам гарантувати працевлаштування, але ми можемо сприяти в цьому нашим Випускникам, які навчалися найбільш ретельно. Наш штатний менеджер з працевлаштування випускників завжди радий в цьому допомогти нашим Випускникам, а також відповісти на їхні запитання, пов'язані з оформленням резюме та іншим. Також в нашій Школі ми проводимо безкоштовні заняття з рекрутерами з IT-компаній міста, де вони дають поради з пошуку першої роботи в IT-сфері.
-
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
-
Як працює оплата частинами?
Ми пропонуємо можливість розбити вартість курсу на щомісячні платежі до 12 частин за допомогою розстрочки у ПриватБанку або Монобанку. При цьому вам не потрібно сплачувати додаткові комісії або відсотки банкам, оскільки Школа оплачує цю комісію за вас.
Якщо ви бажаєте скористатись оплатою частинами, будь ласка, зверніться до нашого менеджера у будь-який зручний для вас спосіб.
Докладніше про оплату частинами у нашому матеріалі.
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 23367
- 566
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- Що повинен вміти інтернет-маркетолог
- 17950
- 558
Що повинен вміти інтернет-маркетолог
дивитись 3 хв-
Ірина Цвінкайло CMO&Founder у OdesSeo
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook за 10 хвилин
- 15723
- 227
Як налаштувати таргетовану рекламу у Facebook за 10 хвилин
дивитись 10 хв-
Микита Яблоко Lecturer у Boosta
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12585
- 30
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зорі Власниця бренду ZoriBag, спеціалістка з візуального стилю в Instagram у Zori.bag